8 Haziran 2015 Pazartesi

Sevme beni be üstadım!

Sevme beni be üstadım...Ben ne sevilmeyi becerebildim ne de sevmeyi.Ne koşulsuz,şartsız sevebildim;ne de koşulsuz,şartsız seveni sevebildim.Ben sevmeyi de sevilmeyi de hiç haketmedim ki üstadım.Ben hiç bir zaman sevme fikrine aşık olmadım ki.Ben sevme fikriyle tanışmadım bile.Ben sevmek ne demek öğrenmek bile istemedim ki.Ben hep sadece ve sadece ben olarak kalmak istedim.Bir başkası hep fazla geldi bana.Ben hep ben olarak kalmalıydım,başkasına bağlı olmadan,başkasını düşünmeden...Yeni insanlarla bir bir tanışıp sonra bir bir unutmalıydım.Kimse kalıcı olmamalıydı benim hayatımda.Ne sevgi,ne aşk,ne dostluk...Hiç biri olmamalıydı.Ben sadece ve sadece ben olarak,hiç bir şeyi ve hiç kimsesi olmayan ben olarak kalmalıydım.İşte bu yüzden sevme beni be üstadım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder